CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip

Servei d'Arxiu Municipal

El Servei d’Arxiu de Montornès del Vallès té com a missió l’organització, classificació, conservació i difusió del patrimoni documental local. Gestiona la documentació generada per les oficines municipals que és d’utilitat per al funcionament de l’administració i garanteix els drets de la ciutadania.

L’Arxiu preserva els documents de conservació permanent, així com fons i col·leccions procedents de particulars, entitats i organismes vinculats a Montornès del Vallès, amb l’objectiu de salvaguardar i posar en valor la memòria històrica del municipi.

Disposa d’un espai de consulta obert a investigadors, historiadors, estudiants i ciutadania en general. A més, ofereix la possibilitat d’obtenir reproduccions en paper o en format digital dels documents custodiats, sempre tenint en compte les característiques específiques i les limitacions derivades del format, la cronologia, els drets d’autor, la propietat intel·lectual o altres condicionants legals.

Línia de serveis:

  • Consulta de fons
  • Reprografia
  • Assessorament a arxius d'entitats i associacions
  • Suport a la investigació

Quin cost té?

Gratuït.

La reproducció de documents pot estar subjecte a les taxes previstes a l’Ordenança fiscal número 10 Taxa per expedició de documents administratius i altres serveis administratius 

On es presta

  • Nom: Arxiu Municipal de Montornès del Vallès
  • Adreça: Carrer de la Pau, 10
  • Telèfon: 93 114 90 07 - 93 572 11 70
  • a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)
  • Horari: A concretar, amb cita prèvia.
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona