El Servei d’Arxiu de Montornès del Vallès té com a missió l’organització, classificació, conservació i difusió del patrimoni documental local. Gestiona la documentació generada per les oficines municipals que és d’utilitat per al funcionament de l’administració i garanteix els drets de la ciutadania.
L’Arxiu preserva els documents de conservació permanent, així com fons i col·leccions procedents de particulars, entitats i organismes vinculats a Montornès del Vallès, amb l’objectiu de salvaguardar i posar en valor la memòria històrica del municipi.
Disposa d’un espai de consulta obert a investigadors, historiadors, estudiants i ciutadania en general. A més, ofereix la possibilitat d’obtenir reproduccions en paper o en format digital dels documents custodiats, sempre tenint en compte les característiques específiques i les limitacions derivades del format, la cronologia, els drets d’autor, la propietat intel·lectual o altres condicionants legals.
Línia de serveis:
Gratuït.
La reproducció de documents pot estar subjecte a les taxes previstes a l’Ordenança fiscal número 10 Taxa per expedició de documents administratius i altres serveis administratius
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.


