CONTACTAR | GUIA DE CARRERS | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Ajuntament - Seu electrònica > Informació oficial > Notificacions i altres comunicacions electròniques

Notificacions i altres comunicacions electròniques

Preguntes freqüents sobre la notificació electrònica 

1. Com es pot sol·licitar la notificació electrònica? 

L’article 14 de la Llei 39/2015 determina que són subjectes obligats a la notificació electrònica els següents: 

  • Les persones jurídiques
  • Les entitats sense personalitat jurídica
  • Els qui exerceixin un activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l’Administració 

Per tant a aquests subjectes la notificació electrònica s’assigna per defecte. Al realitzar qualsevol tipus de tramitació s’haurà d’indicar obligatòriament un correu electrònic i/o un telèfon mòbil on rebran l’avís de notificació, en el cas del correu i/o un sms, en el cas del telèfon mòbil. 

Les persones físiques poden escollir en tot moment si volen rebre la notificació electrònica comunicant el seu consentiment a l’Ajuntament, mitjançant el formulari Autorització o revocació de l’autorització per a la notificació electrònica, que trobareu a aquest enllaç Autorització o revocació de l'autorització per a la notificació electrònica

Podeu lliurar aquest formulari presencialment a les Oficines d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Montornès del Vallès (Carrer de Sant Isidre, 11-13 o Carrer Hermanas de la Virgen Niña, 2, de Montornès del Vallès) demanant cita prèvia o bé presentar-lo telemàticament a través de la plataforma de tràmits en línia Autorització o revocació de l'autorització per a la notificació electrònica  

2. Com sé que tinc a disposició una notificació electrònica? 

Rebreu per correu electrònic i/o sms un avís conforme teniu a disposició una notificació. Aquest avís de notificació només té efectes informatius, per tant la seva manca no impedeix que la notificació sigui plenament vàlida. 

Si penseu que teniu que rebre una notificació, és recomana que entreu periòdicament a la bústia de notificacions per comprovar si s’ha posat a disposició.

3. En cas d’haver-hi un representant qui rebrà les notificacions electròniques? 

Els avisos de posada a disposició d’una notificació electrònica s’enviarà al correu electrònic i/o sms del representant. 

4. Com puc accedir a la notificació electrònica? 

L’accés a les notificacions electròniques es pot realitzar amb algun dels dos mecanismes següents:

  • Mitjançant certificat digital (DNI electrònic, certificat IdCat,...) Podeu trobar informació sobre com aconseguir el certificat digital IdCat en el següent enllaç: certificat digital IdCat
  • Mitjançant una contrasenya d'un sol ús, que s'enviarà al número de telèfon mòbil o adreça de correu electrònic indicats en la sol·licitud. Aquesta opció només estarà disponible quan la notificació o la comunicació permeti aquest tipus d'identificació.

5. Quin termini tinc per acceptar la notificació electrònica?

Des del moment del dipòsit de la notificació disposeu de 10 dies naturals per accedir a la vostra notificació electrònica.

Transcorreguts els 10 dies des de la posada a disposició d’una notificació sense que l’accepteu, s’entendrà que ha estat rebutjada, donant per notificat l’acte a tos els efectes.

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona