CONTACTAR | GUIA DE CARRERS | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Ajuntament - Seu electrònica > Informació oficial > Catàleg de dades i documents interoperables

Catàleg de dades i documents interoperables

El catàleg de dades i documents interoperables és la relació actualitzada de dades i documents que estan en poder de l’Ajuntament de Montornès del Vallès i/o d’altres administracions públiques i que es poden obtenir per mitjans electrònics, a l’efecte de fer efectiu el dret dels ciutadans i ciutadanes a no aportar-los en un procediment concret. 

La Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, reconeix el dret dels ciutadans, empreses i entitats ciutadanes a relacionar-se amb les Administracions Públiques per mitjans electrònics i a no presentar dades o documents que estiguin en poder de les mateixes, al moment d’acreditar qualsevol requisit per gaudir d’un determinat servei. Aquest dret està condicionat a que la persona interessada hagi expressat el seu consentiment a que l’Ajuntament consulti aquestes dades. 

Els documents que no cal aportar en els tràmits amb l’Ajuntament de Montornès del Vallès, són els següents: 

  • Qualsevol document emès pel propi Ajuntament de Montornès del Vallès
  • Consulta i verificació de les dades d’identitat a la Direcció General de Policia (DGP)
  • Dades de prestacions percebudes per desocupació, prestacions percebudes per períodes i import al Servicio de Empleo Público Estatal (SEPE)
  • Dades cadastrals i certificat de titularitat a la Direcció General de Cadastre
  • Titulacions universitàries i no universitàries del Ministeri d’Educació
  • Dades de prestacions socials públiques de l’Institut Nacional de la Seguretat Social (INSS)
  • Consulta d’inexistència d’antecedents penals i d’inexistència d’antecedents de delictes sexuals del Ministeri de Justícia
  • Consulta del nivell i grau de dependència al Instituto de Mayores y Servicios Sociales (IMSERSO)
  • Dades del títol de família nombrosa i vigència al Departament de Treball, Afers Socials i Famílies
  • Dades del títol de família monoparental i vigència al Departament de Treball, Afers Socials i Famílies
  • Dades referents al grau de discapacitat a la Secretaria d’Inclusió Social i de Promoció de l’Autonomia Personal (SISPAP)
  • Certificats d’inscripció com a demandant d’ocupació, certificat de perceptor de prestacions, certificat de períodes d’inscripció a partir d’una data, certificat de demandant d’ocupació no ocupat al Servei Públic d’Ocupació de Catalunya (SOC)
  • Dades d’inscripció de l’entitat, dades de l’entitat i consulta d’estatuts de l’entitat al Registre d’Entitats Jurídiques del Departament de Justícia (RGEJ)
  • Dades del Registre Electrònic d’Empreses Licitadores (RELI)
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona