CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Comunicació > Notícies > Acords del Ple ordinari del mes d’abril

Acords del Ple ordinari del mes d’abril

04/04/2025

El dijous 3 es va celebrar la sessió del Ple ordinari corresponent al mes d’abril. Entre altres, es va aprovar el pressupost general per a l’any 2025.

COMPOSICIÓ DEL PLE: 17 regidors i regidores.
Govern local: MONTORNÈS EN COMÚ (7) i ERC-ACORD MUNICIPAL (1)
Oposició: PARTIT DELS SOCIALISTES DE CATALUNYA (4); FEM MONTORNÈS (3) i PARTIT POPULAR (2). 

Síntesi dels acords. 

  • Aprovat el Pressupost general, les bases d’execució i la plantilla de personal per a l'exercici 2025. L’import total del pressupost és de 27.554.222,86 €. Les inversions sumen 1.979.906,46 €.
    Recompte de vots: A favor 12 (7 MeC; 1 ERC; 4 PSC); En contra: 3 FEM Montornès; Abstencions: 2 (PP) 
  • Aprovada per unanimitat la pròrroga del conveni de concessió d'ús de domini públic de finques propietat de l’Ajuntament de Montornès del Vallès a favor del Consorci per a la Gestió dels Residus del Vallès Oriental. Es tracta d’un espai de 12.000 m2 ubicat a tocar de la planta anaeròbica i de compostatge, al Camí de Palou. 
  • Aprovada per unanimitat la declaració d'especial interès o utilitat municipal d'obres per la concurrència de diferents circumstàncies. La declaració implicarà bonificacions en l’Impost de Construccions i Obres (ICIO) en determinades obres d’edificis plurifamiliars. 

El Ple va finalitzar amb la sessió de control dels òrgans de govern. El vídeo està disponible al Canal de YouTube de l'Ajuntament i, en breu, al portal d’”ÀudioVideoActa”. Hi podeu accedir des dels enllaços adjunts a aquesta informació.

Arxivat a: Ajuntament, Ciutadania
Sessió plenària del 3 d'abril de 2025
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona