El Servei de Mediació Ciutadana ha posat en marxa una campanya dirigida al veïnat amb l’objectiu de prevenir conflictes en l’àmbit comunitari i familiar
El veïnat de Montornès està rebent aquests dies a casa un fullet informatiu amb recomanacions per millorar la convivència a l'estiu i prevenir situació de conflictes tant en l'espai públic, com en les comunitats de veïns i dins de la pròpia llar.
Les recomanacions en l'àmbit comunitari incideixen especialment en qüestions com els sorolls, els animals de companyia i les deixalles. En l'àmbit familiar, s'apunten consells sobre la coordinació dels calendaris i tasques de cadascú durant les vacances, els límits i horaris d'activitats amb infants i joves i la cura de les persones grans, entre altres.
El full també incorpora breus recomanacions de com gestionar situacions que poden desembocar en un conflicte, en qualsevol dels àmbits.
Segons les dades del Servei de Mediació, el juliol és l’època de l’any en què hi ha més demanda de mediació. Durant aquest mes, es comptabilitza el 13% del casos anuals.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.