La iniciativa s’emmarca en el projecte "Municipis per un estiu enriquit" i recull l’oferta d’activitats familiars, infantils i per a adolescents que enguany es duran a terme al municipi i que complementen els casals de vacances municipals.
Un total de 149 alumnes de les cinc escoles de Montornès han interpretat les cançons i coreografies d’aquest projecte sociomusical impulsat per la xarxa de Cases de la Música.
Després de dos cursos reflexionant sobre l’educació en i per al conflicte, el grup de l’Espai de Debat Educatiu ha fet una jornada anomenada “Quin percal! Explorem els conflictes en família” a mode de tancament. L’acte, obert a la ciutadania, ha comptat amb la participació d’unes 50 persones.
El 8 de juny s’obrirà el termini per sol·licitar els ajuts individuals de menjador escolar, adreçats a alumnes de centres d’infantil i primària. El període de presentació de sol·licituds finalitzarà el 30 de juny de manera presencial o telemàtica.
Membres de la comunitat educativa de l'Institut Marta Mata dels darrers 20 anys van celebrar divendres la festa de l'aniversari del centre amb parlaments i actuacions musicals. L’institut va néixer el curs 2006-2007 amb els mòduls prefabricats a la cruïlla dels carrers de Josep Tarradellas i de Consell de Cent.
Els infants inscrits a l’Esplai Panda podran apuntar-se a les colònies aquest 30 de maig al Centre Infantil La Peixera o bé fins al 6 de juny de manera telemàtica. La resta ho podrà fer entre el 22 i el 29 de juny en línia o presencialment al Centre Infantil Pintor Mir amb cita prèvia.
Prop de 200 alumnes de cicle mitjà de les cinc escoles del poble, acompanyats d’estudiants i professorat de l’Escola Municipal de Música, Dansa i Aula de Teatre, han interpretat l’obra “El senyor BonJan i el barret màgic” aquest dijous a la tarda.
L’estudiant del cicle de grau mitjà de Cuina i Gastronomia s’ha proclamat campió de la final estatal d’aquest concurs de prestigi. El certamen va tenir lloc el 7 de maig a la ciutat italiana de Pàdua.
El termini s’obrirà el 8 de maig i es perllongarà fins al dia 22. El tràmit de preinscripció serà preferentment telemàtic amb el formulari i la documentació disponible a l’enllaç adjunt a aquesta informació.
Aquest dimarts prop de 40 alumnes de l’Escola Municipal de Música, Dansa i Aula de Teatre han seguit tallers de coreografia i pintura al Teatre Margarida Xirgu. Dissabte van participar en un intercanvi de dansa a Moià. Ha estat la manera que el centre ha escollit per commemorar el Dia Internacional de la Dansa d'enguany.