Amb l'arribada de la calor, es recorda la importància de mantenir terrasses i jardins lliures d’aigua estancada, així com revisar testos i altres recipients per evitar la presència d'aigua de pluja acumulada
Entre el 28 de maig i el 5 de juny a Montornès es duran a terme activitats centrades en la salut femenina, entre les quals hi ha una caminada a la font de Santa Caterina, tallers de manualitats i la presentació de la campanya “Dones i esport”.
Del 16 al 30 d’abril es duran a terme activitats en el marc de la campanya “Més moviment, més vida” amb participació del CAP Montornès i diversos equipaments municipals.
El 16 d’abril es donarà inici a la 8a edició de la iniciativa amb una sortida al torrent de les Vinyes Velles emmarcada en la celebració del Dia Mundial de l'Activitat Física. Fins al 28 de maig se’n duran a terme un total de set sota l'expertesa de professionals, serveis i entitats.
Es busquen persones, entitats i comerços que vulguin col·laborar en la festa que tindrà lloc el 18 d'abril. L'esdeveniment inclourà una subhasta solidària i espectacles, entre altres accions. La recaptació es destinarà a l’Hospital Vall d’Hebron de Barcelona.
Entre aquest dilluns i divendres es podrà visitar l’exposició “Cuida’t les dents” a Can Saurina. També aquests dies infants de les escoles de primària fan visites guiades a la mostra amb el suport de professionals sanitaris/àries.
L’Institut Marta Mata, l’Escola d’Hoteleria del Vallès Oriental i l’Escola Palau d’Ametlla han celebrat en els darrers dies una nova edició de la Xocolatada solitària. Entre els tres centres han recaptat 880 euros a favor de l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona.
El Centre d’Atenció Primària de l’Institut Català de la Salut Montornès acollirà el curs gratuït “La teva salut en el món digital” entre aquest mes i l’abril. La primera de les vuit sessions previstes serà el 18 de febrer.