CONTACTAR | GUIA DE CARRERS | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Utilitats > Formularis > Enquesta a les entitats de Montornès sobre necessitats formatives i d'assessorament

Enquesta a les entitats de Montornès sobre necessitats formatives i d'assessorament

Des del departament de Participació ciutadana hem creat aquesta enquesta amb un doble objectiu.

D'una banda volem ajustar l'oferta formativa, que venim oferint a través del programa Les Entitats al Dia, a les necessitats reals de formació que tingueu com a entitats.

D'una altra banda, volem recollir aquelles qüestions que us preocupin i sobre les quals necessitaríeu un assessorament personalitzat per saber com afrontar-les i gestionar-les millor. D'aquesta manera hi podrem donar resposta des del Servei d'assessorament a entitats que venim oferint des del 2016 i que ara ampliarem.

És obligatori emplenar els camps marcats amb un asterisc (*).

Bloc 1

INFORMACIÓ SOBRE L'ENTITAT

La vostra entitat desenvolupa activitats en el sector: *
Quants socis i sòcies sou a la vostra entitat? *
Quantes persones estan directament implicades en el grup motor de l'entitat?

Entenem per grup motor el grup de persones ja siguin de la Junta directiva o no, que tenen un compromís ferm i actiu en el desenvolupament del projecte i l'organització activitats de l'entitat.

Bloc 2

PROGRAMA LES ENTITATS AL DIA

El programa les Entitats al dia ofereix formació i servei d'assessorament gratuït a les entitats des de l'any 2016.

Heu realitzat alguna de les formacions per a entitats que ha organitzat l'ajuntament en els darrers 3 anys? *
En cas de no haver assistit mai a les formacions per a entitats, indiqueu-nos quin ha estat el motiu *
Indiqueu en quines franges horaries teniu disponibilitat per assistir a les formacions? *
Quina modalitat de formació preferiu?
En quines temàtiques penseu que us fa falta més formació? *
Bloc 3

SERVEI D'ASSESSORAMENT PER A ENTITATS

El servei que teniu a disposició d'entitats i col.lectius ofereix informació i assessorament per millorar la gestió de la vostra entitat en temes sobre legalitat, obligacions documentals i administratives, temes de gestió econòmica, fiscal i laboral.

La vostra entitat ha sol.licitat alguna vegada aquest servei? *
En cas d'haver-ne fet ús, com valorarieu la prestació del servei, en una escala valorativa del 0 al 10?

Seleccioneu el número: 0 és molt insatisfactori - 10 és molt satisfactori

En cas que no l'hàgiu-ho utilitzat mai, quina ha estat la causa? *
Aprofitant que posem en marxa el nou servei d'assessorament a entitats més complet, digueu-nos en quins temes necessitaríeu ajuda d'un expert/a?
Bloc 4

SITUACIÓ ACTUAL DE L'ENTITAT

La situació de pandèmia ha canviat completament la dinàmica de relació i participació del teixit associatiu. Volem conèixer com ha afectat el context covid al vostre col.lectiu, quines dificultats esteu vivint en aquesta nova situació i quins reptes teniu per endavant.

Quin ha estat l'impacte de la covid-19, en la vostra associació?
Quines són les principals amenaces que us preocupen com a entitat? *
Quines oportunitats detecteu en la vostra entitat?
-

Fins aquí el formulari. Per acabar, només heu de clicar sobre la casella "Enviar" de sota. 
Moltes gràcies pel vostre temps!

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona