El Pla INUNCAT continua en alerta per un nou episodi de xàfecs de 24 hores de durada a partir daquest dilluns.
Protecció Civil de la Generalitat manté activat en fase d’alerta el Pla especial d’emergències per inundacions de Catalunya (INUNCAT).
El Servei Meteorològic de Catalunya preveu pluja general a tot Catalunya aquest dilluns, amb xàfecs forts a la meitat est de Catalunya, litoral i prelitoral, Catalunya Central, Pirineu i Prepirineu central i oriental.
Les pluges seran localment torrencials, principalment a partir del migdia de dilluns i fins a la matinada de dimarts, al litoral i prelitoral, on es poden acumular 60 l/m2 en 3 hores. Les precipitacions podran anar acompanyades de tempesta i localment de fenòmens de temps violent.
RECORDEU, en cas de pluja intensa:
(Extracte de la informació facilitada per Protecció Civil)
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.



