La Masia El Molí acollirà una nova edició de l’Enotast del Consorci de Promoció Enoturística del Territori DO Alella el 20 de novembre. S’hi podran degustar quatre vins de proximitat i quatre tapes a mode de maridatge.
El cicle del Consorci de Promoció Enoturística del territori DO Alella farà una darrera parada a Montornès aquest 2025. Serà el dijous 20 de novembre, a les 19 h, a l’Aula Restaurant de l’Escola d’Hoteleria del Vallès Oriental, situada a la Masia El Molí.
A partir de les 19 h, el públic podrà tastar fins a quatre vins del territori amb maridatges treballats per l’alumnat de l’escola. El sommelier Josh Vidal guiarà l’Enotast i explicarà les particularitats de cada vi.
Les entrades són limitades i tenen un preu de 20 euros cadascuna. Estan disponibles al web adjunt a la notícia.
L’Enotast del 20 de novembre, en detall
Vins:
Tapes:
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.



