CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Comunicació > Notícies > Nou Enotast de vins de la DO Alella a Montornès

Nou Enotast de vins de la DO Alella a Montornès

03/11/2025

La Masia El Molí acollirà una nova edició de l’Enotast del Consorci de Promoció Enoturística del Territori DO Alella el 20 de novembre. S’hi podran degustar quatre vins de proximitat i quatre tapes a mode de maridatge.

El cicle del Consorci de Promoció Enoturística del territori DO Alella farà una darrera parada a Montornès aquest 2025. Serà el dijous 20 de novembre, a les 19 h, a l’Aula Restaurant de l’Escola d’Hoteleria del Vallès Oriental, situada a la Masia El Molí.

A partir de les 19 h, el públic podrà tastar fins a quatre vins del territori amb maridatges treballats per l’alumnat de l’escola. El sommelier Josh Vidal guiarà l’Enotast i explicarà les particularitats de cada vi.

Les entrades són limitades i tenen un preu de 20 euros cadascuna. Estan disponibles al web adjunt a la notícia.

L’Enotast del 20 de novembre, en detall

Vins:

  • Orígens blanc
  • Bouquet Alella
  • Quim Batlle
  • Puput del Celler de les Aus

Tapes:

  • Rissoto de safrà
  • Bisqué de crancs de mar i rap
  • Terrina de porcell i coca d´escalivada
  • Pannacota i textures de xocolata

 

Arxivat a: Promoció Econòmica
.
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona