Des d’aquest divendres i fins al 26 d’octubre lluirà a la façana de l’Ajuntament una pancarta de suport a les persones malaltes de càncer de mama i les seves famílies. Ràdio Montornès emet aquest divendres un espai dedicat a la malaltia.
Un any més l’Ajuntament de Montornès del Vallès es solidaritza amb les persones malaltes de càncer de mama i les seves famílies. Des d’aquest divendres i fins al dia 26 d’octubre la façana de l’Ajuntament llueix una pancarta presidida pel lema “Montornès amb vosaltres”.
D’altra banda, l’emissora municipal Ràdio Montornès, emetrà aquest divendres a la tarda una entrevista amb Lida Colldeforns, llevadora del programa ASSIR (Atenció de la Salut Sexual i Reproductiva) de Granollers de l’Institut Català de la Salut, per parlar d’aquest tema. L’entrevista es podrà escoltar dins del programa “La Intersecció”, que s'emet de 17 a 18 h.
Activitats arreu de Catalunya
La Federació Catalana d’Entitats contra el Càncer (FECEC) ha elaborat una agenda aglutinant les principals activitats organitzades arreu de Catalunya per les entitats i organitzacions que treballen per millorar la vida de les persones que pateixen la malaltia. Hi ha tota mena de propostes: xerrades, esdeveniments esportius, espectacles, concerts... Les podeu consultar en enllaç adjunt a aquesta informació.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.