El servei s’ha posat en marxa a Montornès aquest mes de setembre. Les properes visites del Vehicle Integral de Documentació (VIDOC) de la Policia Nacional seran el 6 i el 22 d’octubre. Per accedir al servei, cal demanar cita prèvia al telèfon de l’Oficina d’Atenció Ciutadana, 93 572 11 70.
Aquest mes de setembre s’ha posat en marxa a Montornès el servei VIDOC (Vehicle Integral de Documentació). Es tracta d’una nova unitat mòbil de la Policia Nacional que facilitarà l'expedició del DNI i el passaport al moment. Això vol dir que ja no caldrà que la ciutadania hagi de venir dues vegades per completar la gestió. Fins ara, calien dues visites, una per formalitzar l’expedició o renovació, i una segona, unes setmanes després, per recollir el document.
Al mes de juliol es va dur a terme una prova pilot del nou sistema, que aquest mes ha fet el primer servei obert a la ciutadania.
El vehicle se situa al davant de la Casa Consistorial i l'horari d'atenció és de 9 a 12.45 h. Les persones que ho necessitin podran fer servir la sala d’espera de la recepció de l'Ajuntament.
Les properes visites de la unitat seran el 6 d'octubre (dilluns) i el 22 d'octubre (dimecres). Per sol·licitar cita prèvia es pot contactar telefònicament amb l’Oficina d’Atenció Ciutadana al telèfon 93 572 11 70, de dilluns a divendres, de 8.30 a 15 h i els dimarts i dijous, també de 17 a 19 h.
IMPORTANT: Si una mateixa persona ha de renovar el DNI i el passaport o tramitar més d’un document ho ha de comunicar en el moment de sol·licitar la cita prèvia, perquè se li pugui reservar cita per a cadascuna de les gestions.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.