Aquestes setmanes s’han fet obres de millora i manteniment a centres educatius com l’Escola Can Parera i el Centre Infantil La Peixera. També s’han fet modificacions al Teatre Margarida Xirgu.
Amb l’alumnat fora de les aules, entre els mesos de juliol i agost s’estan duent a terme actuacions de manteniment a diversos equipaments municipals per preparar-los de cara al curs vinent.
Un d’ells és l’Escola Can Parera, on el principal canvi ha estat la unió de les tres aules de la primera planta en una de sola que s’utilitzarà com a espai SIEI (Suport Intensiu d’Escolarització Inclusiva). També s’ha canviat el paviment de la biblioteca, les mosquiteres del menjador i dos inodors, s’ha omplert el sorral i s’han fet tasques de manteniment de pintura.
Un altre centre educatiu en el qual s’estan fent obres és el Centre Infantil La Peixera. Allà s’està canviant tot l’enllumenat actual a LED i s’ha renovat la pintura interior de les aules.
El Teatre Margarida Xirgu és un altre dels equipaments municipals que aquest estiu ha patit modificacions. S’ha canviat el trasdossat afectat per les filtracions d'aigua i s’han tret les finestres que donaven al patis. Així, la sala gran ha quedat tancada i s’ha repintat.
Les actuacions han estat fetes per una empresa externa.
Altres millores a càrrec de la brigada municipal
La brigada d’obres també ha passat per altres equipaments per realitzar petites actuacions de manteniment i deixar-los a punt per a la seva reobertura. Alguns exemples són el Centre Infantil Pintor Mir, el casals de la gent gran, la Llar d'Infants Pública El Lledoner, les escoles Palau d’Ametlla i Marinada, i el Casal de Cultura.
En aquests casos, les tasques han consistit en reparacions de mobiliari intern i extern, revisió de finestres i portes i repintar espais, entre d’altres.