CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Comunicació > Notícies > Ple ordinari a l'Ajuntament

Ple ordinari a l'Ajuntament

06/09/2016

La sessió tindrà lloc aquest dijous, 8 de setembre, a les 19.30 h a la Sala d'Actes de la Casa Consistorial.

El Ple presenta un ordre del dia que, en síntesi, és el següent: 

1. Aprovar, si s'escau, l'esborrany de l'acta de la sessió anterior, de 7 de juliol de 2016.
2. Assabentat dels decrets dictats entre l'1 i el 29 de juliol de 2016.
3. Assabentat dels decrets dictats entre l'1 i el 31 d'agost de 2016.
4. Expedient per aprovar les festes locals de l'any 2017, 18 de setembre i 29 de novembre.
5. Expedient per aprovar l'adhesió al programa Municipi Cooperatiu.
6. Expedient per aprovar la modificació de la plantilla 2016 i la relació de llocs de treball per la reconversió del lloc de treball de cap d'Àrea de Ciutadania.
7. Expedient per aprovar l'adhesió a la Declaració de Sant Sadurní d'Anoia per la renovació del compromís local pel Desenvolupament Sostenible i la lluita contra el canvi climàtic cap el 2030.
8. Expedient per aprovar la Moció de rebuig a la iniciativa il·legal que suposa l'aprovació de l'Estudi del Procés Constituent.
9. Expedient per aprovar la Moció sobre els valors republicans i el monarca Felip VI.
10. Expedient per aprovar la Moció de suport al Correllengua 2016.
11. Expedient per prendre coneixement de la renúncia al càrrec de regidora de l'Ajuntament de Montornès del Vallès de la senyora Maria Rosa Vinyallonga Antich.
12. Expedient per prendre coneixement de la renúncia al càrrec de regidora de l'Ajuntament de Montornès del Vallès de la senyora Montserrat López Gómez.
13. Sessió de control dels òrgans de govern.

Arxivat a: Ajuntament
Sala d'Actes de l'Ajuntament
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona