CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Comunicació > Notícies > Prova de so de les sirenes del Pla d'emergència exterior del sector químic

Prova de so de les sirenes del Pla d'emergència exterior del sector químic

28/04/2010

El 3 de maig cap a les 11.40 h es durà a terme una prova de funcionament de les sirenes ubicades al terme municipal per alertar en cas d'emergència química

Montornès serà un dels municipis de Catalunya on el proper 3 de maig es desenvoluparà la prova de funcionament de les sirenes d'alerta per als casos d'emergència del sector químic, d'acord amb el Pla d'emergència del sector químic de Catalunya (PlaseqCat). La prova, coordinada pel CECAT i la Direcció General de Protecció Civil, es desenvoluparà a tot el territori català, de forma esglaonada. Es preveu que a Montornès la prova començarà cap a les 11.40 h.

Al terme municipal de Montornès hi ha dues sirenes d'alerta. Una està situada al recinte de l'empresa REPSOL. L’abast teòric del so d'aquesta sirena cobreix una gran part dels polígons el Congost, el Raiguer, Montornès Nord, la totalitat de les empreses Lucta, Repsol, Pinasa, la zona de Masferrer, la Deixalleria, i pot ser que s'arribi a escoltar a la part més al nord del barri de Montornès Nord i del polígon de la Concentració Industrial Vallesana.

La segona sirena, acabada d'instal·lar, està situada al turó de les Tres Creus. Amb aquesta sirena es completa l'abast teòric de la totalitat del territori al nord del Mogent incloent tot el barri de Montornès Nord a més de la plana de Can Vilaró i el barri Ametller.

La prova de so finalitzarà amb un senyal de fi d’alerta, totalment pla, sobre les 11.50 h.

Arxivat a: General
Imatge de la campanya d'informació de la Generalitat

Arxius adjunts

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona