L’Arxiu Municipal duu a terme una altra fase de digitalització del seu fons documental. La tasca es desenvolupa en el marc d’un dels quatre plans d’ocupació que es desenvolupen a l’Ajuntament finançats pel Servei d’Ocupació de Catalunya, i relacionat amb les noves tecnologies.
L'any 2006, Montornès va participar en un programa pilot de la Xarxa d'Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona que va permetre digitalitzar les actes dels plens municipals celebrats a Montornès des de l'any 1877 fins l'any 2003. En total van ser més de deu mil pàgines escanejades, que des d'aquell moment es poden consultar digitalment.
Ara, amb un dels plans del Servei d'Ocupació de Catalunya, s'estan escanejant altres documents històrics de l'arxiu, entre els quals hi ha les actes de les antigues comissions de govern, els primers padrons d'habitants, els cadastres del segle XIX i els padrons de les contribucions industrials. També es preveu poder digitalitzar part del fons fotogràfic que només existeix en paper.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.