L’Ajuntament i la Unió de Consumidors de Catalunya (UCC) han signat un conveni de col·laboració en la prestació del servei municipal d’assessoria en matèria de consum
L'acord entre l'Ajuntament i la UCC ha permès que s'incrementi l'atenció als usuaris i passi a ser setmanal. El servei d'assessoria sobre consum es presta el primer i tercer dijous de cada mes, al Centre Infantil i Juvenil, de 16 a 19 h, i el segon i quart dijous, de 10 a 13 h, a les dependències de l'Ajuntament.
Les persones interessades a accedir al servei municipal de consum han de sol·licitar hora prèviament a les oficines municipals (Àrea de Serveis Personals), de dilluns a divendres, de 9 a 14 h, o bé trucant al tel. 93 572 11 70 - Extensió 5.
En aquesta etapa nova, els experts encarregats del servei municipal d'informació al consumidor, a més d'intermediar entre les parts implicades, tenen capacitat per resoldre i trametre les denúncies, les queixes i les reclamacions dels usuaris.
Aquest tipus de prestacions equiparen la funció del servei municipal amb la d'una Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC).
Altra de les novetats que aporta la col·laboració entre l'Ajuntament i la Unió de Consumidors de Catalunya és la programació a Montornès de xerrades i sessions informatives sobre diversos temes relacionats amb el consum.
L'Àrea de Salut Pública i Consum de la Diputació de Barcelona ha concedit una subvenció de 8.352 euros per al desenvolupament de l'activitat del servei municipal d'informació al consumidorPeriòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.