La Comissaria de la Policia Nacional de Granollers ha decidit, davant l’alta demanda de tramitacions del DNI a Montornès, incloure una cita més a la programació de visites previstes abans de l’estiu
Per fer ús del servei, les persones interessades han de sol·licitar hora prèviament a les oficines municipals, de forma presencial, de dilluns a divendres, de 9 a 14h, o bé trucant al telèfon 93 572 11 70.
El dia fixat per a la tramitació, els sol·licitants s'han de presentar a les aules de Pintor Mir amb la documentació corresponent i abonar les taxes. Passats quaranta dies, els DNI es poden recollir a la Prefectura de la Policia Local.
Més d’un miler de persones han utilitzat aquest servei en les 13 visites al municipi de la unitat mòbil de la Comissaria de la Policia Nacional de Granollers.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.