El servei s’adreça als infants a partir de divuit mesos i té l’objectiu de prevenir per poder corregir petites anomalies en el desenvolupament psicomotriu
La fisioteràpia complementa les sessions de psicomotricitat. El servei té vocació preventiva per tal de detectar precoçment possibles anomalies en el desenvolupament motriu dels més petits, i alertar els pares.
L'escola bressol municipal ha continuat oferint en el segon any de funcionament les matèries específiques que van caracteritzat el seu primer curs.
La música, l'anglès, la psicomotricitat i l'esport infantil conduïts per professionals són alguns dels trets específics integrats en el projecte educatiu de l'escola bressol i que la diferencien d'altres ofertes formatives per a la franja de 0 a tres anys.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.