L’excursió es farà diumenge, 1 d’octubre. La sortida serà des de la plaça de la Font, a les deu del matí. La ruta es troba inclosa en el quart fascicle de la col·lecció "Estimo Montornès".
La sortida serà des de la plaça de la Font, a les deu del matí, i l’activitat tindrà una durada d’un parell d’hores.
Per a la proposta d’aquest diumenge es recomana portar calçat còmode, tisores i una capsa per recollir mostres vegetals. Durant la ruta, que compta amb la col·laboració dels monitors de l’Esplai Panda, els participants podran aprendre a fer un herbari amb les plantes de Montornès que s’anirà completant en excursions posteriors.
Els qui facin el passeig rebran un DVD amb el muntatge audiovisual de les dues primeres rutes de la col·lecció.
L’excursió a la Font de Santa Caterina era una de les activitats incloses al programa de Festa Major i que es va haver de suspendre a causa del mal temps.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.