Dos dels plats forts previstos per a la Festa Major d'enguany són un concert de Sergio Dalma al Pavelló Municipal, i l’actuació de Pepe Rubianes a l’envelat
Entre els actes previstos destaca la nit del 15 de setembre un concert de Sergio Dalma al Pavelló Municipal. Dalma presentarà el seu darrer disc Todo lo que quieres. La mateixa nit, l’envelat acollirà l’espectacle Rubianes Solamente.
El preu de l’entrada per al concert de Sergio Dalma és de 5 €, mentre que l’espectacle de Pepe Rubianes costa 10 €.
Les entrades es podran adquirir de forma anticipada a partir de l’1 de setembre a la Granja M. Angeles (carrer Palau d’Ametlla, 1) de 9 a 16h i al Centre d’Iniciatives Juvenils i Culturals (carrer Llibertat, 10) de 15 a 21h.
El programa complert de la Festa Major es farà públic durant els primers dies del mes de setembre.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.