CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Comunicació > Agenda > 8a FESS de Montornès: Presentació de l’informe “Montornès davant el repte de l’envelliment"

8a FESS de Montornès: Presentació de l’informe “Montornès davant el repte de l’envelliment"

Dia i hora: dimecres 12/11/2025 a les 11:00

Lloc: Sala d'Actes de l'Ajuntament (Av. de la Llibertat, 2)

La programació de la 8a Fira de l'Economia Social i Solidària de Montornès començarà amb la presentació d'un estudi sobre l'envelliment al municipi.

“Montornès davant el repte de l’envelliment: cap a un model integral d’atenció” és el títol de l'informe que el veïnat podrà conèixer el dimecres 12 de novembre a la Sala d'Actes de l'Ajuntament. Serà el tret de sortida al programa d'activitats de la 8a Fira de l'Economia Social i Solidària de Montornès, organitzada pel Consistori amb el suport de l'Ateneu Cooperatiu del Vallès Oriental.

L'acte anirà a càrrec del regidor delegat de l’Àrea d’Acció Social i regidor d’Habitatge, Jordi Delgado, i de la cap de l’Àrea d’Acció Social, Anna González. També comptarà amb la presència de l’alcalde, José A. Montero, i de la regidora de Gent Gran, Natalia Segura.

La sessió començarà a les 11 h i és oberta a la població.

Enguany la 8a FESS de Montornès té com a lema “Repensem l’atenció a les persones grans”, amb la intenció d'obrir un espai de reflexió i diàleg sobre el model d’atenció i habitatge per a la gent gran. L’objectiu és avançar cap a formes de cura més dignes, accessibles i centrades en les persones i la comunitat. Podeu consultar totes les propostes programades al document adjunt.

 

 

Arxivat a: Promoció Econòmica, Social
Imatge de promoció de la 8a Fira de l'Esconomia Social i Solidària.
Imatge de promoció de la 8a Fira de l'Esconomia Social i Solidària.

Arxius adjunts

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona