Dia i hora: dimecres 21/05/2025 a les 18:00
Lloc: Biblioteca de Montornès (c. de Can Parera, 34)
Continuen les tertúlies feministes a la Biblioteca amb una sessió dedicada al llibre "No me gusta mi cuello", de Nora Ephron.
Una vegada al mes, la Biblioteca acull una tertúlia literària amb perspectiva de gènere.
La sessió del 21 de maig a les 18 h estarà dedicada al llibre No me gusta mi cuello, de Nora Ephron.
Sinopsi: "«No et casis mai amb un home del qual no t'agradaria divorciar-te.» «Qualsevol cosa que no t'agradi del teu cos als 35 anys et produirà nostàlgia als 45.» «Si una sabata no et val a la sabateria, mai no et valdrà.» «Quan els fills arriben a l'adolescència, és important tenir un gos, perquè algú a casa s'alegri de veure't.» En aquesta obra plena de pràctics consells i desenfadada saviesa, la famosa escriptora i cineasta Nora Ephron comparteix els seus records i se sincera sobre els temes més diversos amb el seu habitual sentit de l'humor i la seva veu inconfusible. Ephron ens parla de la seva experiència com a mare i de la síndrome del niu buit; del preu de viure a la seva adorada Nova York; del seu pas per la Casa Blanca com a becària; de l'amor després d'un divorci; de quant odia la seva bossa; d'envellir, del tint dels cabells, la cinta de córrer, les cremes que prometen miracles però que no aconsegueixen fer desaparèixer les arrugues del coll… Publicat el 2006 i convertit ja en un clàssic contemporani, No m'agrada el meu coll és el llibre més estimat i emblemàtic d'una escriptora tan emblemàtica.
L'escriptora Marina Martori coordina les trobades.
El mateix equipament ofereix el llibre en préstec.
L'activitat és gratuïta i requereix d'inscripció prèvia al correu electrònic (Necessites javascript per veure aquest correu-e), al telèfon 93 568 65 30 o a les xarxes socials de la Biblioteca.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.