Dia i hora: diumenge 16/11/2014 a les 11:00
Lloc: Mons Observans Parc Arqueològic
Aquest diumenge es presentaran els resultats de la recerca que el Dr. Josep Guitart i el Dr. César Carreras estan duent a terme al jaciment tot relacionant les àmfores trobades amb l’estudi de les xarxes comercials a l'època romana republicana.
El Jaciment romà Mons Observans acollirà aquest diumenge la conferència Les àmfores de l'assentament romà de Can Tacó / Turó d'en Roina. Contribució a l'estudi de les xarxes comercials i de les infraestructures de transport a l'època romana republicana. L’activitat s’ha inclòs en la programació de la 19a Setmana de la Ciència que promou la Fundació Catalana per a la Recerca i la innovació i que se celebra del 14 al 24 de novembre.
Durant la conferència d’aquest diumenge el Dr. Josep Guitart i el Dr. César Carreras (investigadors de l'Institut Català d'Arqueologia Clàssica) presentaran els resultats de l’estudi que sobre aquesta matèria estan duent a terme al jaciment. Després de la xerrada els assistents podran participar en una visita teatralitzada al recinte arqueològic.
L'entrada és gratuïta i no cal inscripció prèvia. Per a més informació podeu consultar la web www.monsobservans.cat
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.