Dia i hora: diumenge 26/10/2014 a les 9:00
Lloc: Sortida: Carrer Major cantonada amb Francesc Lairet (a la Bòbila)
El Club Atletisme Montornès organitza una nova edició de la Marxa Popular, una caminada que aplega milers de persones cada any al municipi
Aquest diumenge torna la j Marxa Popular, un dels esdeveniments esportius més importants a Montornès. L'activitat, que arriba a l'edició número vint-i-tres, atrau cada any milers de persones de Montornès i dels pobles del voltant.
L'hora i el lloc de trobada és diumenge a les 9 h al Carrer Major, cantonada amb Francesc Lairet, a la Bòbila. Les persones que assisteixin podran escollir dos recorreguts: un de 8 kilòmetres i un altre de 14.
Com sempre, els participants tenen la possibilitat d'adquirir un dorsal a diversos establiments del municipi o a través del web del Club Atletisme Montornès. El preu és de 8€ i inclou una samarreta tècnica, un lot de productes, entrepà, beguda i avituallament durant el transcurs de la caminada. També es duran a terme diferents sortejos entre els assistents.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.