Dia i hora: diumenge 14/09/2014 de les 8:00 a les 14:30
Lloc: Jaciment arqueològic Mons Observans (Can Tacó - turó d'en Roina)
Aquest any el concurs de pintura ràpida se celebrà una setmana abans de la Festa Major i estarà dedicat, per primera vegada, al jaciment romà Mons Observans
Per primera vegada els participants al Concurs de Pintura ràpida de Montornès podran recrear les restes romanes i el paisatge del Parc Arqueològic i Natural Mons Observans.
Les inscripcions són gratuïtes i s'hauran de fer al punt d’informació del mateix jaciment, el mateix dissabte 14, de 8 a 9 h. L’obra finalitzada s’haurà de lliurar al mateix lloc, entre les 13 i les 13.30 h. A les 14.30 h, el jurat donarà a conèixer el seu veredicte i es lliuraran els premis.
La dotació serà de 600 euros per al primer premi, 400 per al segon i 200 per al tercer. Cada concursant podrà presentar una sola obra i de tècnica lliure.
Els treballs participants s'exposaran al Casal de Cultura, del 15 al 26 de setembre.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.