CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Comunicació > Agenda > Exposició: pobles del Vallès i de Nicaragua, pobles germans

Exposició: pobles del Vallès i de Nicaragua, pobles germans

Dia i hora: Del dilluns 30/06/2014 al divendres 18/07/2014

Lloc: Centre Juvenil Satèl·lit (C. de la Llibertat, 10)

Activitat organitzada pel Departament de Joventut en el marc del cicle "Què passa al món?"

El Departament de Joventut organitza el cicle "Què passa al món?", que preten acostar als montornesencs a altres realitats, de la mà d'experiències i relats d'altres joves que les han viscut.

Una de les propostes del cicle és l'exposició sobre els agermanaments que es venen fent des de fa anys entre els pobles del Vallès i Nicaragua. L'exposició estarà oberta al públic al Centre Juvenil Satèl·lit del 30 de juny a l'11 de juliol, a partir de les 17h. 

A més, del 3 al 18 de juliol, en el mateix lloc i hora, es podrà visitar l'exposició "Porrajmos, el genocidi nazi del poble gitano", també pertanyent al cicle "Què passa al món?".

 


Altres

A través dels següents enllaços podeu accedir a altres propostes d'entitats i organismes als quals pertany Montornès:

Arxivat a: Cultural, Juvenil
Cicle "Què passa al món"
Cicle "Què passa al món"
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona