CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Comunicació > Agenda > Xerrada informativa: "Com ens preparem i vivim la menopausa?"

Xerrada informativa: "Com ens preparem i vivim la menopausa?"

Dia i hora: dimarts 28/05/2013 a les 19:00

Lloc: Sala d'Actes de l'Ajuntament

La llevadora Encarna Gascón presenta una xerrada sobre la menopausa en el marc del programa "Maig, mes de la salut de les dones"

 

Aquest dimarts 28 de maig, Dia internacional d'acció per la salut de les dones, es durà a terme una xerrada sobre la menopausa i els seus efectes en la salut. L'activitat va a càrrec de la llevadora Encarna Gascón i està organitzada per Polítiques d'Igualtat i Salut Pública.

La xerrada és una de les darreres activitats de la programació "Maig, mes de la salut de les dones" que s'ha desenvoluoat a Montornès.

 


Altres

A través dels següents enllaços podeu accedir a altres propostes d'entitats i organismes als quals pertany Montornès:

Arxivat a: Social
Imatge del programa "Maig, mes de la salut de les dones 2013"
Imatge del programa "Maig, mes de la salut de les dones 2013"
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona