Dia i hora: divendres 08/03/2013 a les 19:00
Lloc: Teatre Municipal (Ptge. del Teatre, 3)
El programa del Dia Internacional de les dones inclou aquesta xerrada amb l'economista Arcadi Oliveres i una representació sindical
"Capitalisme, dona i crisi". Aquest és el punt de partida de la xerrada que oferirà l'economista Arcadi Oliveres en el marc de les activitats organitzades per al Dia Internacionald de les dones. L'atur i les retallades socials afecten la població i, especialment, les dones. Juntament amb l'Arcadi Oliveres, una representació sindical oferirà una explicació de l'afectació que té per als treballadors i, en concret, per a les dones la nova reforma laboral.
Les persones assistents rebran el DVD "Treballadores: històries de lluita arreu del món per la igualtat de gènere en el treball".
(Se servirà un petit refrigeri elaborat per alumnes del Pla de Transició al Treball)
A través dels següents enllaços podeu accedir a altres propostes d'entitats i organismes als quals pertany Montornès:
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.