Dia i hora: dimarts 29/03/2011 a les 19:00
Lloc: Sala d'actes de la Biblioteca
La xerrada que estava prevista pel passat 15 de març, Dia Mundial dels Drets dels Consumidors es farà finalment avui a les 19 h, a la Sala d'actes de la Biblioteca
Consells per estalviar en temps de crisi és el títol de la xerrada que l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) ha organitzat, amb la col·laboració de la Unió de Consumidors de Catalunya (UCC), per aquest dimarts, a les 19 h, a la Sala d’actes de la Biblioteca.
L’objectiu de l’activitat és facilitar als assistents un seguit de consells sobre la manera de gestionar el pressupost de la llar en èpoques difícils. En acabar la xerrada, s’oferirà un petit refrigeri amenitzat per la música dels alumnes de l’Escola Municipal de Música.
La xerrada estava prevista per al 15 de març, Dia Mundial dels Drets dels Consumidors, però va quedar ajornada a causa del mal temps.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.