Dia i hora: divendres 25/03/2011 a les 20:30
Lloc: Sala Stoping
Avui continua el "Cicle viatges i viatgers" amb una xerrada sobre els camps de solidaritat que organitza l'ONG SETEM
Els camps de solidaritat són una oportunitat de formar-se i conèixer de primera mà la realitat quotidiana dels països empobrits, la feina de les seves organitzacions i les dificultats a les que s’enfronten diàriament els seus habitants.
Des de l’any 1991 gairebé 4.500 joves de Catalunya han participat en aquesta activitat a més de 30 països d’Amèrica Llatina, Àfrica o Àsia.
L’experiència implica participar en un cicle de formació i sensibilització que es desenvolupa en tres fases: una de preparació i formació, el viatge i l’estada a un país del sud, i una darrera de difusió i sensibilització.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.