Dia i hora: dissabte 16/10/2010 a les 10:00
Lloc: Centre Juvenil Satèl·lit
El Departament de Joventut de l’Ajuntament de Montornès ha organitzat una Diada de tècniques per a educadors i professionals del lleure. L’objectiu és donar més eines i recursos a les persones que treballen amb infants i joves.
La Diada de tècniques per a educadors i professionals del lleure inclourà quatre tallers, dos de reflexió i debat i dos relacionats amb les habilitats manuals. Es tracta d’un taller de prevenció del bullying, un sobre els usos i abusos de les noves tecnologies, un de globuflèxia, i un darrer de bijuteria creativa.
Aquests tallers tindran una durada de dues hores i es faran de forma simultània. D’aquesta manera les persones interessades tindran la possibilitat de participar en dos dels quatre tallers que s’ofereixen.
L’activitat gratuïta però cal inscriure’s prèviament. Les inscripcions es poden fer al Punt Jove situat al Casal de Cultura.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.



