CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Comunicació > Agenda > Visites guiades al refugi antiaeri de ca l’Arnau

Visites guiades al refugi antiaeri de ca l’Arnau

Dia i hora: dissabte 18/07/2009

Lloc: Cruïlla del carrer de Can Parellada i del passatge del Camp de l'Aviació

Aquest dissabte a la tarda es duran a terme visites guiades al refugi antiaeri de ca l’Arnau. Les persones interessades a participar-hi es poden inscriure de forma presencial o per telèfon a l’alcaldia de l’Ajuntament de Montornès

Preu: Gratuït


El refugi antiaeri està al costat de ca l'Arnau, al Polígon Industrial de Can Parellada. Amb més de cent metres de galeria, aquest refugi és dels més llargs que s'han posat al descobert de l'època de la Guerra Civil.

El febrer de 2006, en el marc de les accions de restabliment de la memòria històrica i coincidint amb el 75è aniversari de la proclamació de la II República, es va obrir de nou la galeria.

Les visites d'aquest dissabte es desenvoluparan entre les 18 i les 20.30 h del vespre. Les inscripcions, que són gratuïtes, es poden formalitzar de forma presencial o per telèfon a l'alcaldia de l'Ajuntament de Montornès. El telèfon de l'Ajuntament és el  93 572 11 70.

Arxivat a: Sociocultural
Un moment de les darreres visites guiades al refugi (19 d'abril de 2009)
Un moment de les darreres visites guiades al refugi (19 d'abril de 2009)
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona