CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Comunicació > Agenda > Animació infantil i concurs de pastissos musicals a la plaça de Pau Picasso

Animació infantil i concurs de pastissos musicals a la plaça de Pau Picasso

Dia i hora: dissabte 22/11/2008 a les 12:00

Lloc: Plaça de Pau Picasso

Per celebrar Santa Cecília, patrona de la música, l'Escola Municipal de Música ha organitzat un matí de música, animació infantil i el tradicional concurs de "pastissos musicals"

Preu: Gratuït

La plaça de Pau Picasso acull dues activitats incloses al programa de la festa de Santa Cecília, patrona de la música. A les 11.30 h hi haurà l'actuació del grup de Vent de l'escola. 

A les 12.30 h Carles Cuberes, animador, músic i actor, presentarà l'espectacle Canta, juga i belluga.

Canta, juga i belluga és un recull de cançons, danses, dinàmiques i jocs cooperatius amb una tela gegant de colors de 7m de diàmetre ("paracaigudes"), pilotes, globus gegants de colors... L'espectacle s'adreça al públic familiar i, especialment, als infants majors de 3 anys.

Complementant l'animació infantil se celebrarà una altra edició del concurs de "pastissos musicals", una proposta que premia els pastissos que millor representen l'esperit de la música.

Al vespre, a patir de les 20 h, l'Església de Sant Sadurní serà l'escenari d'un concert a càrrec del Grup Aedos, un duet de violí i violoncel. 

 

Arxivat a: Infantil
Cartell de l'espectacle infantil
Cartell de l'espectacle infantil
Grup Aedos, duet de violí i violoncel
Grup Aedos, duet de violí i violoncel
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona