Dia i hora: dilluns 03/03/2008 a les 18:00
Lloc: Galeria Municipal Can Xerracan
Formant part de les activitats relacionades per a la commemoració del Dia Internacional de la Dona Treballadora, Can Xerracan acull la xerrada “El món vist per les dones”
La xerrada El món vist per les dones obre la programació prevista per a la commemoració el 8 de març del Dia Internacional de la Dona Treballadora.
L'activitat durarà al voltant d'una hora i mitja i anirà acompanyada d'una projecció en DVD. La projecció inclou fragments de documentals que s'han visionat en edicions de la Mostra Internacional de Films de Dones de Barcelona. La intenció és donar a conèixer les particularitats de les mirades femenines pel què fa als conflictes del món contemporani.
La projecció anirà acompanyada d'una presentació i d'un col·loqui posterior.
La xerrada El món vist per les dones anirà a càrrec de Drac Màgic des de l'Observatori de les Dones en els Mitjans de Comunicació. Drac Màgic és una cooperativa que es dedica a l'estudi i a la divulgació dels audiovisuals i la seva utilització en activitats educatives, socials i culturals.
Podeu accedir al web de l'Observatori de les Dones des d'aquí
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.