CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Comunicació > Agenda > Cine-fòrum: "Babettes gaetesbud" (El festí de la Babette)

Cine-fòrum: "Babettes gaetesbud" (El festí de la Babette)

Dia i hora: divendres 16/02/2007 a les 21:30

Lloc: Centre d'Iniciatives Juvenils i Culturals (c. Llibertat, 10)

Sessió de cinema amb la pel·lícula "Babettes gaetesbund" (El festí de la Babette) del danès Gabriel Axel. L'any 1987, el film va guanyar l'Oscar a la millor pel·lícula estrangera.

Preu: Gratuït

El cicle de cine-fòrum proposa per aquest divendres la pel·lícula “El festí de la Babette”, basada en un conte del llibre:” Anécdotes del destí” de l’escriptora Karen Christence Blixen-Finecke (Memòries de l’Africa)

En un poble de pescadors de la costa danesa la comunitat practica els principis religiosos que el pastor ha predicat durant anys. Quan mor, les seves dues filles continuen amb la seva obra .

Al 1817, durant la guerra franco-prusiana, Babette, una jove francesa troba refugi a la casa d’aquestes germanes. Tot i que la jove conviu durant catorze anys amb elles, els fidels de la comunitat la continuen considerant una estranya. Un dia, la Babette guanya uns diners i decideix organitzar un gran banquet en honor al pastor difunt. La Babette aconseguirà així que vagin desapareixent les hostilitats entre ells, els vells temors, els silencis i rancúnies que abans els separaven.

Activitat recomanada per a majors de 16 anys i menors acompanyats
Organitza: Regidories de Cultura i de Joventut

 

Arxivat a: Cultural
Cartell anunciador de la pel·lícula "Babettes gaetesbud"
Cartell anunciador de la pel·lícula "Babettes gaetesbud"
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona