Dia i hora: diumenge 14/01/2007 a les 11:00
La ruta forma part del cinquè fascicle de la col·lecció "Estimo Montornès" i serà la cloenda del cicle romà, que va començar el 19 de desembre
Una visita al mirador de les Tres Creus i una excursió guiada al jaciment arqueològic de Can Tacó Turó d'en Roïna serà la cloenda, aquest diumenge, del Cicle romà de Montornès.
L'excursió forma part del cinquè fascicle de la col·lecció Estimo Montornès, titulat Els romans a Montornès. La ruta serà guiada i comptarà amb la col·laboració de l'arqueòleg Lluís Vila, l'escriptor Xavier Bertran i un equip de monitors de l'Esplai Panda.
Tots els participants a la ruta rebran un DVD sobre el jaciment, elaborat pels ajuntaments de Montornès i Montmeló, el Museu de Montmeló i l’Institut Català d’Arqueologia Clàssica.
Punt de trobada: Jardins del Dr. Pedro Chavarria (davant l'escola Marinada)
Hora de sortida: 11h
La durada aproximada de la ruta serà de dues hores
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.



