Dia i hora: dijous 23/05/2013 a les 9:30
Lloc: Biblioteca de Montornès (C. de Can Parera, 34)
Aquest dijous es du a terme una altra sessió d'aquesta col·laboració entre la Biblioteca i l'Oficina de Català de Montornès, a càrrec de la Reyes Barragán
El Club lectura fàcil en català s'adreça a persones que coneixen poc la llengua catalana i volen millorar-ne la comprensió lectora i l’expressió oral.
Les trobades es desenvolupen de manera distesa, com una tertúlia, un cop al mes a la sala d’actes de la Biblioteca amb el guiatge de la tècnica de català de l’Oficina de Montornès.
Avui es du a terme la vuitena sessió de la temporada que versarà sobre el llibre No estem mai sols, de Carme Pérez Arnau.
Per formar part del Club de lectura fàcil només cal adreçar-se a la Biblioteca i inscriure’s gratuïtament. El mateix equipament presta els llibres que després es tracten al Club.
A través dels següents enllaços podeu accedir a altres propostes d'entitats i organismes als quals pertany Montornès:
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.