Dia i hora: dimecres 14/12/2011 a les 18:00
Lloc: Biblioteca de Montornès (C. de Can Parera, 34)
La tertúlia literària d'avui, coordinada per la Dolors Taulats, està dedicada a la "Trilogia de Nova York" de Paul Auster
Publicada originalment en tres parts entre 1985 i 1987 (Ciutat de vidre, Fantasmes i L'habitació tancada), Trilogía de Nova York va representar el llançament internacional de Paul Auster.
En la primera història, Ciutat de vidre, una trucada telefònica introdueix un escritor en una complexa trama. Fantasmes explica les aventures d'un detectiu atrapat en el cas més estrany de la seva carrera. Finalment, L'habitació tancada narra l'enfronament d'un novel·lista amb els seus demoni, arran de la desaparició d'un amic de la infantesa. (Ressenya extreta de Wiquipèdia, enciclopèdia lliure d'Internet)
Com és habitual, el llibre objecte de la tertúlia està en préstec a la Biblioteca per qui el vulgui llegir.
A través dels següents enllaços podeu accedir a altres propostes d'entitats i organismes als quals pertany Montornès:
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.