Dia i hora: diumenge 09/05/2010 a les 18:00
Lloc: Teatre Municipal
L’Escola Municipal de Música, Dansa i l'Aula de Teatre organitza aquest diumenge un espectacle amb motiu de la commemoració el 29 d'abril del Dia Internacional de la Dansa
Avui, a partir de les 18 h, el Teatre Municipal acollirà les actuacions de les Escoles Municipals de Dansa d'Esparreguera i de Montornès. Cada any també participa una companyia professional. En aquesta ocasió, el centre han convidat Paolo Cingolani i Rosa Serra, que faran un espectacle d’improvisació en directe.
Coincidint amb aquesta celebració, l’Escola Municipal de Dansa de Montornès presentarà La Dansa és futur, actuació que s'ha incorporat també a la programació del cicle de Dansa que anualment proposa l'escola. El muntatge inclou coreografies modernes, creades en gran part per les mateixes alumnes, amb la intenció de plantejar al públic qüestions sobre el tipus de demanda actual de la dansa i com serà aquesta disciplina en el futur.
A banda, també es retrà un petit homenatge als coreògrafs Pina Bausch i Merce Cunningham, morts l’estiu passat.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.