Durant un matí, la vintena de persones participants van captar instantànies sobre els temes “metalls”, “façanes antigues” i “parell”. Fins aquest divendres Can Saurina acull una exposició amb algunes de les imatges presentades.
El ral·li que l’Associació Fotogràfica Montornès organitza cada any per Sant Sadurní es manté com a una de les cites habituals de la programació de les Festes de Tardor.
Una vintena de persones es van sumar a la cita anual el 30 de novembre. Al llarg del matí, els i les participants van recórrer el poble competint per buscar les millors imatges que representessin els temes “metalls”, “façanes antigues” i “parell”. Com cada any, ells i elles mateixos/es van votar els conceptes d’entre un llistat proposat per l’Associació Fotogràfica Montornès i podien presentar fins a tres instantànies per tema.
En els darrers dies s’han entregat els premis a Can Saurina, en un acte que ha comptat amb la presència de l’alcalde, José A. Montero, i de la regidora de Cultura i Festes, Mercè Jiménez. S’hi van lliurar un total de 9 premis (3 per categoria) consistents en una targeta moneder de 100 euros per bescanviar a la pastisseria Viñallonga. L’entitat organitzadora també va obsequiar amb una samarreta commemorativa a totes les persones participants.
El detall de les persones guanyadores és el següent:
Guanyador/s del tema “metalls”:
Guanyadors/es del tema “parell”:
Guanyadors/es del tema “façanes antigues”:
Amb part de les imatges presentades s’ha realitzat una exposició que romandrà a Can Saurina fins al 19 de desembre. L’horari de visita és de 18 a 21 h i l’entrada és gratuïta.