El pilot local ha tornat a pujar al podi del Campionat d’Espanya d’Enduro. La darrera prova del certamen es va celebrar el cap de setmana a Huércal Overa, a Almería. A més de l’or, Domínguez ha guanyat totes les curses de la jornada.
Yago Domínguez ha tornat a viure una temporada plena d’èxits. El darrer triomf ha arribat aquest cap de setmana, quan el pilot montornesenc ha aixecat el títol de campió d’Espanya d’enduro en la categoria júnior open.
La sisena i darrera prova del campionat s’ha celebrat a Huércal Overa, a Almería, a la que Domínguez arribava ja amb 14 punts d’avantatge respecte el segon classificat. El de Montornès va guanyar les tres curses i va aconseguir el seu sisè títol estatal: el 2016 en 65 cc; el 2019 en 85 cc; en 2021, 2022 i 2024 en 125 cc i ara en 250 cc.
Per acabar la temporada, el pilot participarà en l’ENDUROC, una carrera a Les Comes de Súria aquest proper cap de setmana.
(Adaptació de la informació facilitada per Yago Domínguez)
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.




