CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Comunicació > Notícies > Ple ordinari telemàtic del mes de març

Ple ordinari telemàtic del mes de març

01/03/2022

La sessió es podrà seguir pel canal de YouTube de l'Ajuntament el dijous 3 de març a partir de les 19.30 h. El vídeo quedarà disponible al mateix canal.

Síntesi de l’ordre del dia: 

  1. Aprovar, si s'escau, l'esborrany de l'acta de la sessió anterior, de 3 de febrer de 2022.
  2. Assabentat dels decrets dictats entre el 31 de gener de 2022 i el 25 de febrer de 2022.
  3. Assabentat de l’execució del pressupost, morositat i període mig de pagament 4t trimestre 2021.
  4. Aprovar inicialment la modificació del Reglament Orgànic Municipal (ROM).
  5. Modificar l'Ordenança fiscal núm. 5 reguladora de l'Impost sobre l'Increment de valor dels terrenys de Naturalesa Urbana, per adaptar-la a la normativa vigent.
  6. Aprovar inicialment una modificació del pressupost, mitjançant crèdit extraordinari, finançada amb crèdits d'altres aplicacions de despeses.
  7. Aprovar inicialment una modificació del pressupost, per suplement de crèdit, finançada amb romanent líquid de tresoreria per a despeses generals.
  8. Aprovar inicialment una modificació del pressupost, mitjançant crèdit extraordinari, finançada amb crèdits d'altres aplicacions de despeses.
  9. Aprovar inicialment una modificació pressupostària, per suplement de crèdit, finançada amb crèdits d'altres aplicacions de despeses.
  10. Aprovar els preus contradictoris de les obres d’urbanització de la Unitat d’Actuació núm. 22 – Can Xec i iniciar l’expedient de modificació de projecte.
  11. Sessió de control dels òrgans de govern.
Arxivat a: Ajuntament, Ciutadania
Un moment de la sessió telemàtica del Ple ordinari del 3 de febrer
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona