CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Comunicació > Notícies > Nova convocatòria d’habitatge públic de lloguer per a joves

Nova convocatòria d’habitatge públic de lloguer per a joves

02/04/2024

Des del 3 d’abril i fins al 3 de maig romandrà obert el termini per optar a un pis de titularitat municipal en règim de lloguer que l’Ajuntament posa a disposició de la ciutadania. En aquesta ocasió, la convocatòria s’adreça a persones de 18 a 35 anys que resideixin a Montornès.

L’Ajuntament ha obert una nova convocatòria per a l’adjudicació d’habitatges de titularitat municipal.

Enguany es posa a disposició un pis en règim de lloguer social per a joves de 18 a 35 anys que visquin al poble. L’habitatge disposa de dues habitacions i està situat en un 5è pis sense ascensor. La unitat de convivència podrà ser d’una a quatre persones.

Els i les aspirants han de complir requisits com estar inscrits/es al Registre de Sol·licitants d’Habitatge amb Protecció Oficial de Catalunya (HPO) i disposar d'uns ingressos situats dins dels barems que estipula la convocatòria. També es tindran en compte factors com l’antiguitat al municipi o el nombre de membres de la unitat de convivència.

Els contractes de lloguer tindran una durada de 7 anys. S’establiran les quotes mensuals en funció dels ingressos de les unitats de convivència seleccionades, amb un màxim del 30 % del total.

El termini de presentació de sol·licituds començarà aquest dimecres, 3 d’abril, i romandrà obert fins al 3 de maig. Caldrà presentar les sol·licituds preferentment de forma telemàtica seguint les instruccions de l’enllaç adjuntTambé hi ha l’opció de formalitzar-les presencialment a l’Oficina d’Atenció Ciutadana Centre del c. de Sant Isidre, 11-13, demanant cita prèvia.

Arxivat a: Habitatge , Joventut
.
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona