El minut de silenci es farà el dilluns 29 de juny, a les 12 h al davant de l’Ajuntament.
L’Ajuntament se suma a la convocatòria de la Federació Espanyola de Municipis i Províncies i convida la ciutadania a concentrar-se al davant de l’Ajuntament i fer un minut de silenci en memòria de les víctimes dels terratrèmols ocorreguts a Veneçuela i com a mostra de solidaritat amb les persones afectades per la catàstrofe.
El minut de silenci tindrà lloc el dilluns 29 de juny, a les 12 h als Jardins de Natividad Yarza Planas, al davant de l’Ajuntament.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.



