Quatre alumnes de diverses especialitats s’han incorporat recentment a diferents departaments municipals per fer-hi pràctiques. El gener es van incorporar, en aquest cas amb contracte laboral d’un any, dos joves titulats del programa de Garantia Juvenil del SOC.
El Departament municipal d’Ocupació continua gestionant accions per contribuir a la formació del jovent en l’àmbit laboral i ajudar també a joves ja titulats a adquirir experiència professional.
Recentment, quatre alumnes de diverses disciplines han començat a fer pràctiques a l’Ajuntament. Ha estat possible gràcies als convenis de col·laboració signats amb els diversos centres educatius, per tal que els alumnes puguin fer les pràctiques obligatòries dels seus estudis a les dependències municipals.
Dos dels alumnes s’han incorporat a la brigada municipal d’obres, on desenvolupen tasques de manteniment i pintura; també hi ha un alumne que fa pràctiques en tasques de manteniment al Complex Esportiu Municipal Les Vernedes, i un darrer al Departament de TIC i Municipi Digital del Consistori.
Oportunitat per a joves del programa de Garantia Juvenil
L’Ajuntament s’ha acollit novament als ajuts del Servei d’Ocupació de Catalunya per donar la possibilitat a joves amb titulació inscrits en el programa de Garantia Juvenil a iniciar-se en el món laboral.
El mes de gener es va formalitzar la contractació de dos joves: un tècnic informàtic que desenvolupa tasques al Departament municipal de TIC i Municipi Digital, i una integradora social que s’ha incorporat al Departament de Benestar Social. La durada dels contractes és d’un any a jornada completa.
Durant aquest període podran aplicar els coneixements adquirits en la seva etapa educativa i adquirir competències pròpies de l’ocupació a través de la pràctica professional.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.



