A partir del 3 d’octubre, l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) oferirà un nou servei per donar suport a la ciutadania en matèria de tramitació electrònica. S’hi podrà accedir de manera telefònica o presencial.
L’Oficina d’Atenció Ciutadana posarà en marxa a partir del 3 d’octubre un nou servei per assessorar la ciutadania a l’hora de fer tràmits electrònics amb les diverses administracions i serveis públics.
El servei es prestarà de manera telefònica o presencial a les Oficines d’Atenció Ciutadana Centre i Nord en horaris concrets.
OAC de Montornès Centre
Dilluns de 8.30 a 14.30 h
Dimarts de 9 a 14 h
Dijous de 9 a 14 i de 17 a 19 h
Divendres de 8’30 a 14.30 h
OAC de Montornès Nord
Dimarts de 17 a 19 h
Dimecres de 8.30 a 14.30 h
Les persones que ho necessitin podran rebre assessorament, per exemple, sobre com dur a terme tràmits amb el SOC o el SEPE (sol·licitud de vida laboral o inscripció al servei); com fer sol·licituds a l’Ajuntament a través de la seu electrònica i la carpeta ciutadana; com aconseguir identificació digital (DNI electrònic, cl@ve, idCat) o com descarregar i utilitzar aplicacions mòbils com la de l’Ajuntament, les Regidories de barri de Montornès, Montornès Som Comerç, CatSalut, etc.
L’atenció es posarà en marxa amb una persona contractada a través d’un Pla d’Ocupació Local i formada específicament per dur a terme aquesta tasca. La durada de la contractació és de dotze mesos.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.