Disset parelles lingüístiques participen en aquesta edició del projecte
Durant els darrers dies s'ha posat en marxa la setena edició del Voluntariat Lingüístic a Montornès del Vallès. En aquesta edició, que es desenvoluparà fins al mes de juny, hi participen 17 parelles lingüístiques
L'objectiu del programa Voluntariat per la llengua és facilitar a totes les persones que tenen coneixements bàsics de català i es volen llançar a parlar-lo, que el puguin practicar en un context real i relaxat.
Persones que parlen català habitualment destinen una part del seu temps a conversar amb persones interessades a agafar fluïdesa i parlar en català de manera natural. Les parelles lingüístiques es troben un cop per setmana per practicar el català tot prenent un cafè, passejant pel poble o comprant en una botiga. L'experiència es va començar a posar en marxa a Montornès l'any 2004.
Per tenir més informació sobre el programa Voluntariat per la llengua cal adreçar-se a l'Oficina de Català de Montornès. Anar-hi.
També podeu trobar informació sobre el programa de Voluntariat Linguïstic aquí.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.