L’acte, celebrat aquest dimarts a l’Ajuntament, ha comptat amb la participació de l’alcalde, Daniel Cortés, la presidenta delegada de l’Àrea de Salut Pública i Consum de la Diputació, Dolores Gómez, i la Cap de secció d’Arbitratge de l’Agència Catalana de Consum de la Generalitat, Raquel Carrasco. A la presentació de l’Oficina ha assistit la regidora de Benestar Social, Salut i Consum, Marta Bailón, i diversos representants municipals.
A la sessió ordinària del 4 de desembre de 2008, el Ple Municipal va aprovar la creació del servei de l'OMIC amb l'objectiu de garantir un servei estable d'informació al consumidor, d'acord amb les característiques i les necessitats dels usuaris de Montornès.
El mes de setembre l'Ajuntament va signar un conveni de col·laboració amb la Unió de Consumidors de Catalunya per a la prestació del servei d'assessoria municipal en matèria de consum.
Des d'aquesta data, els experts de la Unió de Consumidors de Catalunya han atès 85 consultes, 40 es van presentar al Centre Infantil i Juvenil i 45 a les oficines municipals. Del total de consultes, una trentena han tractat aspectes relacionats amb la telefonia i Internet, i una vintena plantejaven qüestions referides a les comunitats de veïns.
L'Àrea de Salut Pública i Consum de la Diputació ha concedit una subvenció de 8.352 euros per al desenvolupament de l'oficina de Montornès.
Podeu trobar més informació sobre l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor aquí
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.