Montornès ha posat en funcionament el Punt d’Informació de l’Oficina Local d’Habitatge que comparteix amb els municipis de Montmeló i de Parets del Vallès
Des del Punt d'Informació s'ofereix als ciutadans informació sobre l'habitatge. Concretament, sobre la tramitació d'ajuts al lloguer i a la rehabilitació, sobre el control d'habitabilitat, també sobre allò que faci referència a l'assessorament i a la mediació en matèria de borsa d'habitatge de lloguer social.
Les persones interessades a accedir als serveis del Punt d'Informació de l'Oficina Local d'Habitatge han d'adreçar-se a les oficines municipals, de dilluns a divendres, de 9 a 14 h. La informació també està disponible al Punt Jove en horari de tarda.
El mes de juny, els ajuntaments de Montornès, Montmeló i Parets del Vallès van signar un conveni, que serà vigent fins l'any 2010, per a l'establiment d'una Oficina Local d'Habitatge compartida i els seus corresponents punts d'informació a cada municipi. El projecte compta amb el suport de la Diputació de Barcelona i de la Generalitat.
L'Oficina Local d'Habitatge, situada a Parets, coordina els serveis dels punts d'informació i tramita amb les altres administracions competents les demandes i les sol·licituds d'ajut que els ciutadans presenten directament als seus municipis.
Podeu trobar més informació aquí
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.